Monday 31 December 2012

UCAPAN SEMPENA TAHUN BARU PRESIDEN GERAKAN BELIA 4B MALAYSIA

Assalamu'alaikum, salam 1Belia dan salam 1Malaysia kepada seluruh warga belia khusunya ahli Gerakan Belia 4B Malaysia serta semua gabungan majlis Belia Malaysia.

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut tahun baru 2013.

Seperti yang kita semua harapkan, ditahun tahun yang terdahulu kita mengharapkan agar ditahun 2013 ini, kita semua akan mencapai satu tahap dimana kita akan menjadi golongan yang terbaik serta bertanggungjawab.

Saya mewakili saf kepimpinan Gerakan Belia 4B Malaysia beserta ahli ahli Gerakan Belia 4B amat berharap agar kerajaan kita yang sedia ada ini kekal agar kesinambungan perancangan yang telah dijalankan oleh kerajaan dalam transformasi golongan belia dapat diteruskan.

Kita juga sebagai golongan muda dan akan menjadi pewaris kepada kepimpinan dimasa akan datang akan bersama sama dalam memacu perancangan kerajaan.

Sebagai golongan belia, kita semua harus ingat bahawa kita juga mempunyai tanggungjawab yang amat besar dalam mempelopori saf kepimpinan dimasa masa akan datang, oleh itu kita semua haruslah mempersiapkan diri bagi menjamin kesinambungan kerajaan sedia ada untuk terus memacu kepimpinan negara.

Akhir sekali saya mengambil kesempatan di waktu waktu terakhir sebelum menjelangnya tahun baru 2013 memanjatkan doa kepada Illahi supaya negara ini kekal aman dan damai dibawah kepimpinan YAB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Akhir sekali sambutlah seruan Gerakan Belia 4B Malaysia 'BERGERAK, BERGERAK, BERGERAK'
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. BERGERAK!!!! Selamat tahun baru 2013 dari saya dan warga 4B Negeri Selangor

    ReplyDelete