Sunday 30 December 2012

JAMUAN MAKAN MALAM GB4B KEDAH

Majlis makan malam yang dianjurkan oleh Gerakan Belia 4B Malaysia Negeri Kedah berjaya mengumpulkan keseluruhan pengerusi pengerusi kawasan GB4B negeri.

Dalam ucapan alu aluan Pengerusi 4B Kedah Saudara Mohd Khairul Azhar bin Abdullah, beliau meminta semua ahli belia 4b negeri yang rata rata adalah ahli UMNO mendokong penuh kepimpinan Barisan Nasional dan UMNO khususnya Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Ucapan yang sama juga telah disampaikan oleh Pengerusi Majlis Belia Negeri Kedah Ku Iskandar Ku Saad, beliau juga telah menyatakan bahawa Majlis Belia Kedah tidak pernah meminta sebarang bantuan daripada kerajaan negeri Kedah.

Ini kerana menurut beliau, maruah belia dalam Majlis Belia Kedah tidak sesekali akan digadai dengan cara menerima bantuan atau meminta bantuan seolah olah membawa tempurung menagih simpati daripada kerajaan negeri.

Dalam ucapan Presiden Gerakan Belia 4B Malaysia, beliau juga telah meminta agar semua ahli gerakan belia 4b negeri Kedah serta Majlis Belia negeri Kedah agar bekerjasama dalam memastikan bahawa Barisan Nasional dapat merampas kembali negeri Kedah demi menjaga ekonomi serta kebajikan belia dalam negeri Kedah.


Kesemua pengerusi pengerusi kawasan bergambar kenang kenangan bersama sama Presiden GB4B Malaysia dan Presiden Majlis Belia Kedah serta Pengerusi GB4B Negeri.

Gambar gambar kenangan ini boleh anda lihat didalam page facebook Gerakan Belia 4b Malaysia.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.400871853323550.92083.327885140622222&type=1

No comments:

Post a Comment